נערות ליווי מדהימות מתל אביב

נערות ליווי מדהימות מתל אביב

נערות ליווי, זה כל מה שהוא היה צריך אבל לא הודה בכך, מעולם לא היה עם נערת ליווי ובטח לא בעיר כמו תל אביב. לא משנה כמה המליצו לו הוא חשש, בכל זאת הוא פרוד, מה יגיד אם חלילה ידעו לאן הלך אם בכלל? הכול השתנה לו כשנכנס לפורטל מדהים שקיים את כל מה שהבטיח בדיעבד. 

וכך, ערב אחד הוא היה משועמם, הוא נכנס למחשב, חשב אולי לענג את עצמו בקטנה אבל אז נתקל בפורטל לוהט ומדהים, הקליק על המודעה וחשב לעצמו, האם זה אמיתי? האם האישה הזאת אמיתית?

זה מפחיד כי לפעמים פורטלים או אתרים מבטיחים הבטחות ולא מקיימים אבל כשפגש את הפורטל החם סקס אדיר הזה הבין שאולי הגיע למקום המושלם ביותר- מקום שכיף לחזור אליו.

הוא הקליק על המודעה וראה את אליס, מדהימה, חזה מדהים, גוף מדהים, נראית מדהים, היא מדהימה חשב לעצמו.

הוא היה צריך לבדוק, לשאול את השאלות האחרונות. בשיחה אחת אכן התברר לו כי מדובר באישה שהוא צריך ומחפש. הקול שלה היה נעים והם קבעו בדירה דיסקרטית מדהימה בתל אביב, אזור שקט ומדהים דירה לא רעה.

היא חיכתה לו שם, היא כבר הייתה במוכנות, נשכבה שרועה לה על הספה שרגליה מפוסקות, היא הייתה בלי תחתונים ואיך שהוא נכנס כל מה שהוא רצה זה לפסק את הוורוד נטול השיער – הכוס המתוק הזה שלה וללקק אותו. 

ללא דיבור, הוא נכנס, נישק אותה קלות ולא רצה לבזבז ולו שנייה נוספת על החרמנות שגאתה בו. הוא ליקק לה את השפתיים בלהט, נישק כל אזור וכל נקודה, גמע את כולה לתוכו.

היא דחפה אותו קלות ולחשה לו באוזן… "עכשיו תורי אני רוצה לטעום אותך"… הוא הפשיל את מכנסיו ומתוכן זה פרץ ישירות אל תוך הפה הלוהט שלה. השפתיים שלה נסגרו על האיבר שלו כמו משהו נעים ובלתי מוסבר. יורדת עולה, מכניסה את כולו לתוכה.  

אני מת לגמור לך בפה אפשר? הוא שואל ושניה אחרי זה הזרע שלו ניגר לה בתוך הפה, נוזל מהזוויות והיא מלקקת אותו מוצצת בהנאה. מביטה בו מלמטה, מסדרת את בגדיה, לוקחת את בגדיה ונעלמת כמו שבאה..

הוא מתקשר לחבר שלו אחרי לכתה ומספר לו על החוויה ועל הדרך ממליץ לו ומזהיר אותו "פורטל טוב בוחרים רק כשהתמונות והמידע נכון"!